loading...
ثبت نام در سیستم 5000 تومان و پشتیبانی در LeadAdvertisers
aref بازدید : 296 سه شنبه 09 فروردین 1390 نظرات (0)
حتما همه شما هر روز در صندوق پست الکترونیک خود، تعداد زیادی ایمیل های حاوی مطالب جالب در موضوعات مختلف دریافت می کنید. از مطالب فکاهی روزانه تا موضوعات اجتماعی، اخلاقی، سیاسی و غیره.

من هم مثل شما هر روز از این ایمیل ها دریافت می کنم. آنهایی را که تکراری و یا قدیمی هستند حذف می کنم. تعدادی را در یک پوشه جداگانه قرار می دهم تا بعدا بخوانم و ممکن است به ندرت، برخی از آنها را برای دوستان خود ارسال کنم.

ولی شاید شما هم با این شرایط برخورد کرده باشید که یک مطلب، ناگهان تکانی به شما می دهد. دل و روح شما را می لرزاند، شما را به فکر فرو می برد و خلاصه، تاثیری در شما می گذارد. شاید بر اساس برخی از این مطالب، تصمیماتی در زندگی خود بگیرید و شاید مسیری جدید برای شما باز شود.

می دانم که تعداد پندها، اندرزها، توصیه ها و خلاصه مطالبی که می توانند چنین تاثیارتی بگذارند، اندک است و این تاثیرات در افراد مختلف، یکسان نخواهد بود.

مطلبی که من در این جا برای شما نقل قول می کنم، یکی از تعداد بسیار معدود مطالبی است که در من تاثیر گذاشت و من را به فکر فرو برد. دوست دارم با شما هم آن را به اشتراک بگذارم. شاید برای شما هم جالب باشد. امیدوارم خوشتون بیاد:

سی ثانیه پای صحبت آقای برایان دایسون، مدیراجرائی اسبق در شرکت کوکاکولا
قاعده این بازی چنین است که بایستی پنج توپ را در آن واحد در هوا نگهدارید و مانع افتادنشان بر زمین شوید.
جنس یکی از آن توپها از لاستیک بوده و باقی آنها شیشه ای هستند.
کاملا واضح است که در صورت افتادن توپ پلاستیکی بر روی زمین، دوباره نوسان کرده و بالا خواهد آمد،
اما آن چهار توپ دیگر به محض برخورد، کاملا شکسته و خرد میشوند.

او در ادامه میگوید:
آن چهار توپ شیشه ای عبارتند از خانواده ، سلامتی ، دوستان و روح خودتان
و توپ لاستیکی همان کارتان است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 243
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 643
  • بازدید ماه : 643
  • بازدید سال : 13,883
  • بازدید کلی : 292,520